update

Hej! Jag ber om ursäkt för att jag inte har skrivit någonting men jag har ju fått sommarlov och jag behövde ta det lite lugnt. Sen så har jag funderat och bestämt mig för att sluta skriva för stunden. Det är så mycket prat om alla "gay-rykten" och att Louis inte känner sig bekväm med det. Även fast jag skriver på svenska så vill jag inte vara en del av allt det. Jag skriver endast mina noveller på skoj, allt är bara något som jag vet inte är sant men jag vill ändå inte vara en del av allt tjat längre.
 
Jag kommer ha kvar bloggen för de som vill fortsätta läsa. Och vem vet, jag kanske kommer tillbaka på några månader då detta har lagt sig lite. Vi ses tills dess. Älskar er! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0